Mudahnya Cara Buat Resepi Kek Coklat Kukus Lembab Sukatan Cawan

Terliurnya tengok orang duk tayang gambar kek coklat kukus kan.Menjadi elok kek nya nampak lembut dan basah dengan topping coklat panas. Apa kata buat sendiri ja lepas ni untuk buat makan anak beranak. Nanti mana tau orang ambil tempahan kek daripada anda. Rezeki tu. Kami nak berikan anda resepi kek coklat kukus dengan sukatan cawan. […]

INILAH RESEPI AYAM PANGGANG HALIA KHAS BUAT IBU BERPANTANG

Namanya pun istilah berpantang, jadi ibu berpantang kenalah pantang daripada mengambil makanan-makanan tertentu. Bukan apa, ada kalanya jenis-jenis makanan sangat-sangat memberi impak pada tubuh.Mungkin kalau wanita jenis tak pantang makan, dia sendiri tak tau bezakan macam mana yang dikatakan bagi kesan pada tubuhnya. Mungkin tak perasan bila sakit. Kalau badan rasa berat, sakit-sakit pada sendi, […]

Tambah Selera Makan Anak Dengan Nugget Nasi

Pasti ramai ibu ayah yang menghadapi masalah dengan selera makan anak yang tak nak atau sangat susah makan nasi. Kalau bayi tak lalu makan pasti masalah ini akan jadi lebih teruk dan memudaratkan kanak-kanak itu sendiri. Nasi adalah sumber karbohidrat yang utama iaitu salah satu pemberi tenaga kepada tubuh badan kita. Jadi, ibu harus membuat […]