Suami ‘Kaki Pukul’ Sujud Merayu & Menangis Depan Isteri Batalkan Cerai Di Pejabat Agama

Kesabaran seseorang pasti ada batasnya, isteri mana yang tak hilang sabar jika mempunyai suami kaki pukul, tak beri nafkah jika sudah diberi peluang berkali-kali.

Jalan terakhir adalah menuntut cerai daripada pihak berkuasa, itu maknanya pintu hati isteri memang dah tertutup, tak ada gunanya nak sujud merayu macam dalam video ni.

Menyesal kemudian hari tak guna dah

Berdasarkan permerhatian admin, video berdurasi 5 minit 26 saat yang di kongsikan oleh Norima Khalid ini kelihatan berlaku seperti di Indonesia.

Video yang memaparkan suami merayu sampai menangis agar cerai dibatalkanitu disaksikan oleh orang awam, ada yang sebak dan ada yang tahan gelak melihat karenah pasangan ini.

Berdasarkan apa yang dikatakan oleh Norima, si suami ini seorang kaki pukul.

“Seorang lelaki Menangis Sujud,di hadapan istrinya,memohon agar membatalkan perceraiannya

#Prihatin

Sedih jugak tengok tapi tu lah.. Suka pukul isteri.. Nafkah xbagi.. Mana ade isteri yang tahan.. Hati perempuan ni klau lembut selembut2 nye. Tapi kalau dh keras.. Sujud ke apa.. Xkan dapat boleh lembut kan balik..

Hargai isteri

“Jangan meyesal kemudian hari takda guna dah”

Bahkan dia juga tak berikan nafkah kepada isterinya. Rata-rata netizen menegaskan bahaw tangisan lelaki ini hanya dusta semata-mata.

Jangan percaya -Netizen

Dalam masa yang sama ada juga yang berkongsikan mereka lalui pengalaman yang sama, ada seorang lelaki menceritakan dia faham perasaan lelaki tersebut kerana dia sendiri pernha begitu.

Paling sebak, ada yang ceritakan pengalamannya oleh arwah ibu bapa mereka sendiri dan ada juga wanita yang pernah mempunyai suami kaki pukul.

Arwah mak selalu kena pukul dengan arwah ayah